Delad tur och solsken.

2009-04-11 - 14:22:06
Underbart väder fick vi idag, jag var dock lite skeptisk i morse när jag åkte till Dorotea. Då var det bara en massa dimma och grått, trodde inte alls på sol. Men sen på förmiddan så dök den upp : )

Igår körde jag runt på B, R och M i närmare 10 timmar. Först dök R och M upp klockan 10 hemma hos oss, vid halv tolv åkte vi upp på OK för att handla lite, sen vidare till Varpsjön för att testa fiskelyckan. Det gick inge vidare för någon av grabbarna. Medans grabbarna fiskade passade jag på att åka till Dorotea för att slå av pappas diskmaskin, som dom glömt slå av när dom åkte till stugan. När jag sedan kom tillbaka till Varpsjön var tävlingen slut, och vi gick på pris utdelningen. Lyckad där var ungefär lika stor som på sjön, alltså ingenting. Jag gav ett förslag på att åka upp till Familjen Eriksson/Björklund i stugan och hälsa på. Det vart inga större protester, så vi begav oss. Stannade i Lövstrand i drygt 1,5 timma kanske? När vi kom tillbaka till Åsele köpte vi mat, for hem till oss och åt. Sen försvann M väldigt fort, tror att det vart lite för mycket. Men såna gånger är det bra att man har vett att gå hem. Jag skjutsade R och B till svärmor och svärfar. Jag själv vart inte långvarig pga att jag skulle upp kl 5 i morse. Så kl 22 låg jag redan i sängen och var fruktansvärt trött. Blivit mycket bil körning dom senaste dagarna. Var ju närmligen till Umeå i torsdag också..
Jag och mamma sa till varann : "Har inte sett ett känt ansikte än, brukar man ju oftast göra". Men rätt som det var, vem var det jag såg? Jo, min favorit dalmas - LEKSAND! : ) Gissa om jag vart chockad. Han var verkligen inte den första personen jag trodde att jag skulle träffa på i Umeå. Henke var med också, och det är alltid lika roligt att träffa dom grabbarna! : )

Jag sover i Dorotea i natt, jobbar kväll och dag i morgon. Så för att spara in lite pengar, och slippa köra ikväll så sover jag hos min mor. Sen får jag ju sova en timma längre i morgon bitti också ; ) Och jag som älskar att sova!

Det börja lukta mat, så jag ska väl att avrunda här..



Glad Påsk allihopa! : )





Kommentarer
Postat av: Sambon

Va glad jag blir : ) Du är det bästa som finns !

2009-04-15 @ 09:13:17
URL: http://baseyoo.blogg.se/
Postat av: Eva

Tror du det kan funka? Den är ju ganska enorm. 200x300 tror jag den är. Fast visserligen är ju tvättmaskinerna på bvg lite annat än de man har hemma.

2009-04-16 @ 09:22:24
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Eva

Ja tack:) Jag vill gärna ha lite bröd:)..

2009-04-16 @ 14:02:39
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Eva

Jag är inte hemma på Måndag:( Vi ska ju till Lycksele på vändningsförsök. Men på andra sidan kanske vi hinner kika förbi när vi licks ska åka förbi Åsele:)

2009-04-17 @ 18:32:24
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja fyfan alltså, 3 år. Det är inte klokt! Jag önskar jag kunde spola tillbaka ett tag och gå om ettan :D Ja det måste vi verkligen göra!!!!

2009-04-17 @ 20:10:45
URL: http://Noahsmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0