Långt mellan gångerna..

2009-07-13 - 12:56:17
Herre gud, att man inte lyckats ta tummen ur och skrivit här tidigare.. men om sanningen ska fram så har jag haft en massa grejer att skriva om, men jag har helt enkelt inte orkat. Jag är lat!

Årets Åsele marknad nalkas, och jag ser fram emot den. Kattis kommer hit och bor här en natt, och det ska bli så kul. Är ca 3 år sen jag umgicks med henne sist, och vi hade så himla roligt! Efter att hon flyttat till Uppsala har jag inte sett henne förän nu. Kan ni förstå vilken förändring. Nån man umgicks med dagligen försvann ur mitt liv, sen såg jag henne inte på flera år. En rätt saftig omvändning. Men nu ska jag rå om henne ett dygn, och vi börjar direkt när vi kommer till Åsele ; )

Har befunnit mig i Dorotea hela helgen, hos mor. Jobbat torsdag till söndag, och efter väldigt få timmar av sömn i helgen, sov jag ut idag : ) Eller om sanningen ska fram, jag kunde ha sovit några timmar till, men insåg att jag måste kliva upp. Ska åka till Dorotea och hämta upp mamma och Ella vid halv fyra. Måste förstås hämta bilen hos pappa först också, måste nämligen ha en kombi då hunden ska med.

Träffade en massa underbara människor på hotellet i helgen, många jag inte sett på evigheter. Men det absolut roligaste var att jag fick höra ett och annat av en person. Det var "roligt" eftersom den här personen har insett hur allting ligger till. Jag har väntat på att personen i fråga ska inse och förstå hur det fungerar. Och nu verkar det som att det kommit ikapp. resonerade på exakt samma vis som jag, "varför ska man stå och vänta"? Jag vet inte alls hur mycket jag kan förlita mig på den här personen, kanske inte alls? Men det spelar ingen roll, för det kändes så bra att det är fler än jag som tänker på det viset. Personen sa ju allt det här till mig, utan att jag ens drog upp det. Då måste det ju ligga nånting i det? Ah, som sagt.. det kändes bra iaf.


Jag har insett att jag har en helt underbar pojkvän. Vi skrattar tillsammans, gråter tillsammans, sover tillsammans, funderar tillsammans - vi gör allt tillsammans. sen måste jag säga att vi har otroligt roligt ihop. Han är bland det knäppaste jag träffat, men även det underbaraste jag träffat. Han ställer upp för mig, oavsett vad. Han betyder otroligt mycket, och ingen kan ta det vi har tillsammans ifrån oss. Jag älskar honom!!



tusan, nu måste jag göra ett ryck så jag kan åka till Dorotea.
Ha det så bra, så hörs vi senare. Tjing!



-"Varför gör man nåt ut stickande, om man inte vill att någon ska märka det?"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0