Det är över och förbi.

2009-03-05 - 13:09:46

Separation, det var ju precis vad jag behövde.
Allt vi byggt upp, allt vi pratat om, allt vi skrattat åt är borta. Men, så länge jag inte förlorar
dig helt och hållet så ska jag inte hänga läpp. Jag tycker ju om dig, och nej.. Jag är inte arg!



Vi ska se hur lång tid det tar innan folk hittar åt
den nya bloggen jag gjort. Får väl kanske göra lite smyg reklam hos andra. Nu ska jag börja på ny kula, med nya funderingar, åsikter och kanske försöka lägga ut lite mer bilder än jag gjort förr.


over and out / STG





Kommentarer
Postat av: Eva

Jag har hittat hit:) Duktiga jag;)

2009-03-12 @ 12:41:44
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0