I bakar tagen.

2009-03-16 - 21:20:20

Fick ett samtal av min far idag, berättade att dom tänkt komma och hälsa på i morgon. Och då fick jag för mig att jag skulle baka. Skulle först bara göra en cheese cake, men det slutade med att det även vart några banan muffins, och VÄRLDENS ynkligaste lilla sockerkaka. Fick lite smet över, och då tänkte jag den briljanta tanken att jag skulle göra en sockerkaka, visade sig att det var mindre smet än jag tänkt mig. Och det resulterade till att den vart väldigt fjantig. Thomas skrattade åt den. Kan inte förstå, jag skulle ju göra en "randig" sockerkaka, eftersom jag vet att han tycker om dom :P

Hur som helst så smakade det bra, för provsmaka måste man alltid göra ; ) Och Thomas fick ju slita av visparna, så han blev nog nöjd.


Jag har två dagar kvar att jobba, sen ledig en dag, jobbar fredag och sen får jag vara ledig i helgen. Känner mig en aning trött, och lite sliten. Men, det som inte dödar det härdar. Och det gäller väl alla antar jag? : )


Så fort jag fått igång min dator med internet, så ska jag försöka bli lite bättre med att lägga ut bilder. Vill inte lägga in alla mina bilder på Thomas´s dator, blir så fullt. Och då blir han väl skogs galen : P Men nu ska jag ge mig iväg från datorn, och gnugga gaddarna för att sedan sova. Det där med att sova bort en tredje del av sitt liv stämmer inte för mig.. Sover nog snarare bort mer än hälften. Jag missar nog inte så mycket så jag kan aldrig tänka mig att det skadar : P



Har lite grejer att argumentera om också, men det får bli lite senare..


So long!


Kommentarer
Postat av: Eva

Du kan ju baka åt mig också när du har tid;)..

2009-03-16 @ 22:02:53
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Eva

Haha, jag vet.. jag är dålig att hälsa på;) Jag får ställa mig i skamvrån ett tag. haha. Vi har ju så fullt upp med renoveringen nu.. Eller Markus, jag bara domderar;)

2009-03-19 @ 12:02:34
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Loos

Vad har basse för adress till sin blogg?



Kram

2009-03-20 @ 10:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0