Så ligger det till..

2009-03-15 - 00:11:49
Ibland inser man att man aldrig riktigt slutar förvånas över andra människor. Det dyker alltid upp nåt som får en att höja på ögonbrynen, men samtidigt varför blir man chockad? När man vet hur personen i fråga verkligen är? En sån där person som alltid ska höras, synas och få uppmärksamheten från alla tänkbara håll och kanter.. Kan man verkligen bli RIKTIGT förvånad om de kläcker ur sig nånting helt oväntat? Det är klart att dom lägger på lite extra för att folk ska fråga mera.. Men jag är nog väldigt tråkig att prata med, för en sån person. För jag frågar sällan vidare för att få veta mer. Jag lämnar det oftast som det är.. Jag som alltid varit nyfiken, har tappat det tror jag?


Mot alla mina principer, och med risk för att låta gnällig. FY FAN vad jag är less just i detta tillfälle. Jag kan inte riktigt sätta fingret på det, men det känns inte som ett topp läge. Ska inte gnälla, finns dom som har det mycket värre. Men, det finns dom som har det mycket bättre också. Så kan man säga att det ger mig rätten att gnälla lite då?



Har fått ett par underliga sms nu, jag måste ju säga att jag blir att fundera.. Ibland blir det helt enkelt lite svårt att förstå.




Nääe vet ni vad, nu ska jag surra klart med alex och sen lägga mig. Ha en fortsatt trevlig kväll/natt så ses vi i dimman!


Kommentarer
Postat av: Eva

Klart du får gnälla:).. Det måste man få göra lite nu och lite då. Just nu gnäller jag över att det är sånt fint väder och att vi inte har en skoter. För tänk vad mysigt det skulle vara att åka skoter, grilla korv och dricka varm oboy i det här vädret! underbart! MEN.. Jag får nöja mig med att ta Hugohunden i kopplet och vandra en sväng.

2009-03-15 @ 12:46:02
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Eva

Ja, jag vet.. Men vad fasen.. Jag måste ju ha lite pengar kvar i slutet på månaden också;)

2009-03-15 @ 19:18:13
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag tror jag hittat dig..haha... :)

2009-03-16 @ 21:02:49
URL: http://www.fridasracingteam.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0