05:08

2009-05-23 - 22:05:31
Visst är det underbart när man ställt klockan på 06:00 för att kliva upp och gå på jobbet, men så ringer någon "rolig" jävel klockan 05:08 och säger att dom är från Polisen. Sist jag pratade med Polisen i telefon, så presenterade dom sig vid namn och var dom är stationerade. Gjorde dock inte denna person. Hade det då varit en ROLIG "busringning" så hade jag väl inte sagt nåt. Men den här var ju inte ens i närheten av rolig. Så nästa gång ni får för er att ringa.. lägg till lite humor. Eller så kan ni ju inte flåsa lite sexigt i luren.


Work work, i like it! Dels så känns det som man gör nytta, och sen är det ju inte alls fel när pengarna kommer in på kontot den 27e. Och just nu är jag så black så man ser nästan igenom plånboken. På onsdag kommer lönen, och det innebär att jag ska gå på lunch dejt med Eva och Adrian : ) Gubben kommer att vara i Lycksele onsdag till torsdag, så jag passar på att dejta andra då ; P Ska hämta honom på torsdan när han kommit tillbaka till Lycksele från halkbanan. Jag tror verkligen att det kommer att gå vägen den här gången, jag ska puscha på honom så han klarar det ; ) Men å andra sidan tycker han ju att det är så fruktansvärt tråkigt att köra bil, så det är ju egentligen bortkastade pengar ; P



Nej, nu måste jag gå och duscha innan klockan blir allt för mycket. Blir en tidigare kväll ikväll känner jag, sen ska jag slå av ljudet, ställa Antons väckarklocka. Då kan INGEN störa min skönhets sömn i natt.


Ha en fortsatt bra kväll allihop, vad ni nu än håller på med.


Tjarå!




Hjärtat, du och jag mot världen! :)
Jag älskar dig, enormt mycket!



Kommentarer
Postat av: Sambon

Hej Älsk ! Jo det är en väldans tur !! =) Man skulle bara ha haft ett jobb så man kunde spela den på måndagsmorgonen då man äter frukost ;)



Älskar dig !

2009-05-26 @ 13:22:00
URL: http://baseyoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0