Julklapp vs. Dop present.

2009-11-10 - 21:06:02
Idag kom grejerna som jag väntat på. Adrians dop present, och lill pigas julklapp :) Som jag väntat! Jag blev som ett barn på nytt, och slet grejerna ur kartongen och började montera ihop det. Jag tycker att jag kommer med en väldigt tråkig dop present till Adrian, men Eva ville ha en sån åt honom.. Så då får det bli en sån :) Men jag hade slut på idéer om vad jag skulle inhandla. Han kommer förhoppningsvis bli nöjd, ändå.
Åter till pigas julklapp.. Ett kök från OBH Nordica ;) Haha. Jag hade också ett kök när jag var liten, men inte ens hälften så häftigt som det här. Ska slänga in en bild på det sen. Skit häftigt. Låter och blinkar gör det också.


Det är några som frågat mig om T´s frieri. Och självklart har jag sagt ja!
Han är min solstråle, min vän, min prins. Vi delar på allt. Glädje, sorg, irritation, skratt, känslor.. ja, till och med säng! Nog skulle jag ljuga om jag sa att det alltid är tipp topp. Men jag är fullt övertygad om att det är bra att ventilera sina känslor om man känner att det rinner över. Jag älskar honom, och han betyder otroligt mycket för mig!


Vet egentligen inte vad jag ska skriva. Så jag slänger in nå bilder istället, helt osorterat.





Lill Pigas kök! :)




Min favorit dräng! :)




Och naturligvis en bild på min nya hobby. Visst är jag väl begåvad? :P
Är dock inte klar med det..


Nej, nu måste jag rusa!
Roger över, Roger ut!

Kommentarer
Postat av: Nina

Shit vilken kanon bra julklapp till tösen! Nu må hon bli dunder glad alltså =)

Men va äre jag läser, har gubben friat??

Romantiskt ju!

Grattis <3 Underbart med kärlek!

Önskar er all lycka, glädje och kärlek!

Kramar!

2009-11-10 @ 21:30:38
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Men grattis!! Har varit toknyfiken hur länge som helst ju! :)

Fan vad roligt.. vart så glad så jag tappade ordförrådet :)

Kram

2009-11-11 @ 00:33:09
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/
Postat av: emma

men grattis lisa :) gifta sig... såååå romantiskt! JAG VILL OCKSÅ :D men grattis i massor iaf :)

2009-11-13 @ 19:04:30
URL: http://hopstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0