Orolig, nervös.. för?

2009-09-19 - 01:56:41
Visst är det väl en otrevlig känsla att känna sig nervös utan att veta varför? Man har den där pirrande känslan i magen, känns som magsäcken ska vända sig ut och in. Grejen är ju den, jag har inget att vara nervös över. Så varför är jag nervös, eller orolig? Det ger inte med sig heller, kommer och går hela tiden. Kan det vara det så kallade 6e sinnet som talar om nåt för mig? Hah, vem försöker jag lura? Inte är jag begåvad med nåt sånt. Hade gärna vilja veta vad som pågår, då jag känner så här? Ja herre gud, lär nog inte få några svar på det heller gissar jag på.

Var förbi hos Eva, Markus och Adrian när jag slutat jobba.. Fröken Lindmark var en aning pratglad ;) Lånade med mig en bok därifrån, så nu jäklar ska det läsas på ;) Jo Eva, om du inte kommer ihåg det - Jag lånade din bok! Hann även med att leta en ring under bron, för när Eva pekar med hela handen flyger ringarna hej vilt :P Hon bjöd in grannen på ett glas rött, men fick vänligt med bestämt ett nej.. En annan gång kanske? ;P


Pratade med raringen Lena tidigare, hon dränkte sina sorger med grabbarna. Hon förtjänar att ha det bra, att skratta och le som bara hon kan. Tycker inte alls om att se henne må som hon gör just nu. Och varför hon mår dåligt, det får ni fråga henne om. Hur som helst är hon en helt underbar person, med världens absolut gladaste personlighet. Ingen kan bli så speedad som Lena, det svär jag på :)

Oj jisses vad klockan blivit mycket. Måste slå igen ögonen nu, så jag orkar med morgondagen på jobbet. Ska försöka få lite grann städat i morgon.. Måste skynda mig innan min kära mor kommer hem igen.


Godnatt bloggen, ses i morrn!




Oh boy
You make me feel like
oh boy
You make me feel like
No boy
can make me feel like you
I really really want you


Kommentarer
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

hehe :D jo serru jag har dig faktiskt på bloglovin, men när jag gjorde det där inlägget om vilka jag läser så slumpade jag bara fram några därifrån. läser ju galet många bloggar varje dag så. hehe. ha det gott! kram

2009-09-19 @ 02:41:38
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

ja du, det är inte alls trevligt att känna sig orolig och nervös utan att veta varför riktigt. För mig började det typ så och slutade i panikångest tillslut. För mycket stress kanske?

2009-09-19 @ 22:26:09
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Eva

Du, jag kommer minsann ihåg allt;) Även det mest pinsamma.. att bjuda över grannen på ett glas vin. haha.. Ja, jag ville väl bara vara snäll:) Och den här ringen.. ja, den är ju bedrövligt stor. haha.



Men vi kan ju träffes någon dag och surr mera.. för innan slutet visste jag nog inte riktigt vad jag surra om. haha.

Ja, läs och försök bli nå klokare du.. Själv tycker jag boken var en aningens.. komplicerad. haha

2009-09-22 @ 15:46:07
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Sambon

Ville bara titta in och säga att jag tycker om dig <3

2009-09-23 @ 15:59:06
URL: http://baseyoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0