Snart ledig!

2009-09-10 - 11:44:37
Tillbringade större delen av kvällen hos Eva och Adrian igår. Såg på Idol, och ibland förstår man inte riktigt hur folk tänker, eller vad dom hör?! Det är så man skäms! Skulle inte göra det bättre själv, men då ställer jag inte upp i sånt där heller. Komma in och säga "Mina kompisar och min familj tycker att jag är duktig" och så kanske det låter förjävligt. Då undrar man, vad har du för vänner och familj som lurar i dig sånt?


Börjar jobba om mindre än en timma, känns inte alls lockande idag vill jag lova. Och varför det inte känns lockande är inte pga lathet, vilket brukar vara vanligt, utan det har en helt annan anledning. Några vet varför, andra inte. Och så lämnar vi det. Tänker bespara mig själv en massa gnäll. Har iaf hunnit dammsuga, hänga tvätt, tvätta 2 maskiner, diska och varit ut med hunden. Så nu behöver inte bror göra just nånting alls här hemma ikväll. Då blir han nog nöjd.


Eeehm.. vet egentligen vad mer jag ska skriva.
Sätter punkt här.


Kanske återkommer senare ikväll, men något annat att läsa.
Funderar ni inte över nånting, you name it!




Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0