Update i önskelistan.

2009-09-18 - 00:34:02
Jag måste ju lägga till några grejer i min önskelista.. Mycket vill man ha.


  1. Ett jobb till gubben
  2. En ny bil - Passat
  3. Digitalkamera - Systemkamera
  4. Mp3 spelare
  5. Utlandsresa med hjärtat
  6. Tvättmaskin
  7. Digital fotoram
  8. En egen PT (personlig tränare)



Kommer jag på något mer, så kommer det nog även fler uppdateringar ;)
Så snäääääälla tomten, läs min önskelista i år!



Nu har jag bokat en date med grusgubben! Night folks!





Mys gubben!

Kommentarer
Postat av: Nina

Du, personlig tränare önskar jag mig oxå! Hade suttit fint det! Man är verkligen ur form, trist! Å latmasken har bosatt sig i mig. Å han vill inte flytta ut även fast jag vräkt han flera ggr! Dumma Herr latmask! Sov så gott.

2009-09-18 @ 00:53:06
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

joho, de gör jag ju :P jag har ju till och med kommenterat för nån dag sedan. haha. :D

2009-09-19 @ 01:39:15
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0