Äntligen!

2010-08-23 - 20:24:09

Äntligen har vi börjat få i ordning här hemma (vilket vi hållt på med sen i Februari). Det är som dags nu tycker jag, och när vi väl sätter igång då går det i en himla fart. Det blir ju rent utav kul att hålla på. Men vissa grejer skulle jag gärna ändra på, men eftersom jag inte vet hur jag vill ha det så låter jag det vara.
Om sanningen ska fram så är det gubben som gör mest, och det måste jag säga att jag skäms över. Han har så kopiöst mycket energi så det är skrämmande. När han kommer hem från jobbet så sätter han igång och städar, med en klack spark. Det beundrar jag. Då jag ALDRIG har haft en sån energi. Får bli ändring på det! Innan han lessnar :P Men sen tycker jag det känns så tråkigt att städa här hemma, då de här lägenheterna blir dammig på en dag. Och vi som har, till största delen, svarta möbler syns det ju direkt.
Så, förlåt Thomas att jag tillhör det extremt-lata-folkslaget!





Är för övrigt inne i vecka 26 (25+4)
Och jag måste erkänna att jag känner mig mest bara fet :P Den lilla smidighet jag haft, är ett minne blott. Och jag som nätt och jämt passerat halvtid, BARA! Ska jobba lite drygt en månad till, till i början på Oktober. Ibland känns det jävligt skönt att få vara hemma, men samtidigt tror jag att jag kan komma att lessna av att gå hemma. Får fara och hälsa på de som också väntar/har fått :)





Snygga pyjamas byxor, i know! Nytaget kort.






Åååh, nu hör jag de ljuva tonerna från tvättmaskinen som är färdig.
Är det bara jag som tycker det är kul att tvätta? :)


Kommentarer
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Vilken härligt kula du har Lisa. Och du är inte alls tjock ju! Toka! Tiden kommer gå jätte fort så det är bara att njuta när du ska vara hemma och ha det bra. Å du, jag tillhör det lata folket oxå ;)

2010-08-23 @ 21:00:27
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: mickis

vilket søt kula! spetsig :)

2010-08-23 @ 21:03:17
URL: http://mikaeyla.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag tycker också att det är kul att tvätta :) Ännu roligare är det när allt är upptvättat och det doftar sköljmedel i garderoberna :) Lovley!



Söt mage, någon aning om vad det blir för nått?

2010-08-23 @ 22:15:36
URL: http://jazzup.blogg.se/
Postat av: Sofi H

Härligt att se att jag inte är den enda som posar i Pyjamasbyxor ;-)



Hörredu, jag känner mig mest stor och tjock jag oxå men antagligen så känns det bra mycket värre än vad det egentligen är! Håller med mickis om magen din, spetsig ;) hihi!



Du får åka till Jämtland på besök när du blir ledig ;-)

2010-08-23 @ 22:53:06
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: Linnea

Väldigt mysig mage du fått! Spännande att se vem som tittar fram sen :)

2010-09-07 @ 09:24:53
URL: http://svenssonlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0