Känslan med K

2010-01-27 - 20:05:22
Har ni nånsin den där äckliga, smärtsamma, vidriga ensamhets känslan i er? Den där som gör så ont, och man känner sig ensammast i hela världen. Den där sortens känsla som smärtar så fruktansvärt ont att man bara vill försvinna.. Den känslan har jag nu. Jag kan inte förklara varför, eller hur jag fått den. Jag känner mig bara så fruktansvärt ensam, saknar den där vännen med stort V. Den där vännen man surrar flera timmar i telefon med varje dag, vännen som är sig själv till 200% utan att fundera på vad andra tycker, som accepterar en för den man är utan att ifrågasätta varför man är så, vännen som låter en vara arg, glad, ledsen utan att behöva fråga vad som är fel, den där vännen som kan ringa bara för att höra vad man ätit till middag.. DEN vännen. Den vännen hade jag, men hon flyttade. Hon flyttade alldeles för långt ifrån mig. Och det smärtar så förbannat mycket.
Jag har Thomas, det vet jag. Jag har familjen och arbetskamraterna. Jag har även vänner. Men vännen med stor V, finns inte hos mig längre.

Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte saknade en del av det förgångna..


Den här känslan får mig att må illa, den smakar avskum!



Nu kommer många säkert tänka :
"Bu-fucking-ho vad det är synd om henne då. Fan vad hon svänger i humöret. Labil!?"

Ja, nu råkar det vara en sån period i mitt liv där jag mår piss! Och det är pga många olika anledningar, vilket jag inte tänker räkna upp här. Jag kanske är labil, men jag tror jag överlever det också..  Som många andra skriver i sina bloggar, tycker du inte om det du läser här.. låt då bli.






Kommentarer
Postat av: Nina

Det är ju din blogg. Så du får ju "gnälla" hur mycket du vill. Dom som inte vill läsa kan ju hoppa över det. Låter iaf jätte tråkigt att du ska må så här. Jag hoppas innerligt att det vänder för dig snart! Vill ju att Lisa ska vara glad ;) Kan va skönt att få skriva av sig lite oxå! De är nyttigt! Förstår att du saknar vännen med stort V. Mitt liv blev inte detsamma då Angelica flyttade. Gör så ont i mitt hjärta av saknad. Många kramar till dig.

2010-01-27 @ 20:30:13
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Diana

Hej! Halkade in på din blogg för ett tag sen av en slump från nån annans blogg och har fortsatt att kika in. Måste säga att jag tycker du verkar stark som lyckas säga som du verkligen känner det till stor del!!! Och som sagt,de som inte orkar/vill läsa får slippa då. :) Tror jag förstår mycket av det du känner, jobbigt med "perioder" som känns så.. Brukar ha dom själv!:/ Hoppas iaf att du känner det bättre snart!..även om vi inte känner varann alls! :P

2010-01-27 @ 21:13:55
URL: http://pocht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0