Aldrig för sent för en update.

2010-07-19 - 21:43:52

Åååh, om tiden kunde gå lite fortare. Bara skattepengarna kommer in på kontot så ska jag börja handla till den lill*. Hittar så mycket billiga och fina saker. Jag har tidigare sagt att jag kan tycka att det är "onödigt" att börja handla så tidigt. Men jag har ångrat mig gällande det. Jag har FULL förståelse för de som börjar handla så fort de får reda på att de väntar smått :) Tror jag måste skriva ner allting, och rådfråga den blivande 2 barns pappan om vad han tycker är nödvändigt och inte. Annars kommer jag nog att bränna ALLDELES för mycket pengar :P
En sak jag SKA köpa, det är en åkpåse. Synd bara att det finns så mycket av en och samma sak, beslutsångesten blir då ett faktum!
Vi får nog ta en hotell helg i Sundsvall och dra en sväng på Ikea och på stan :) Dom grejerna vi planerat att köpa på Ikea kommer inte kosta mer än ca 1000 kr, MEN man kommer ju sällan därifrån med BARA det man planerat att köpa. Så om jag känner mig själv rätt så blir det betydligt mer ;)


Sitter även och tittar efter en bil. Vet dock inte vad det blir, men det vore perfekt om vi gjort ett bil byte innan november iaf. Blir en aning trångt om vi ska åka Skodan med två barnstolar, barnvagn(ar). Det är nog trångt nu när vi bara har Othilia. Blir annat när piga inte behöver sin stol längre.
Och på tal om piga, hon är enormt saknad! Hon befinner sig just nu i Norge med sin mor. Och jag hoppas verkligen att dom tar vara på semestern :)


Julen, den kommer att bli en aning annorlunda i år :) Vi kommer att ha piga hos oss, och sen kommer vi även att ha en till liten en som gör oss sällskap :) Så i år tror jag inte att vi kommer att fira jul någon annanstans än hemma hos oss. Fick sjuka julkänslor idag, det har jag inte haft på många år. Men de lär nog vara väck innan jul ens närmat sig. Brukar oftast vara så. Hade inte varit så tokigt att ha ett hus, där man kan jul pynta och göra en riktigt jul. Blir inte riktigt den riktiga jul känslan i en lägenhet.


Tror det är bäst jag går ifrån datorn nu, innan jag beställer nåt onödigt. Farligt att vara ensam hemma med dator och internet. Kan bli alldeles för dyrt! :P Ska försöka slå en signal till gubben snart och höra hur det går för honom, om han kommit fram till Umeå än :)



LisaLej säger, HEJ!



Kommentarer
Postat av: Eva

Jag har också julkänslor. Men det kanske är för att vi har något att se fram i mot i jul?

Dessutom så lär julen komma tidigt, iallafall pyntet.. Redan i November och för att sedan vänta på den första klappen i slutet av November eller början av December:) Nu äre inte länge kvar..

2010-07-20 @ 10:49:45
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Meeen schneeellaa?

När det börjat synas mer då? =)

bebismagar är ju bland det vackraste som finns ju! =)

Å snart så ska det - förhoppningsvis, börja synas på mig med =)

2010-07-20 @ 14:08:41
URL: http://reb3cca.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Tackar! Jag har bara gått 5 veckor (går in i 6e på fredag), men jag har redan en liten kula =P

Men du måste ju inte ta ett nakenkort på kaggen heller ;) man blir ju minst lika glad av att se en påklädd mage =) tihi

2010-07-21 @ 18:56:55
URL: http://reb3cca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0