Fia-Lotta drar till Umeå.

2010-07-05 - 22:01:15

Fatta mig rätt nu.. jag tycker om värmen, men vissa dagar tycker jag nog en smula bättre om kylan.. När det är kallt kan man klä på sig mer kläder, öka tempen inne eller i bilen. Men när det är 30+ grader ute, då kan man inte slita av sig skinnet. För så känner jag vissa gånger när det är så här hett! Och i morgon ska jag, morsan och Fia-Lotta åka till Umeå över dagen. Gissa om jag kommer att vara orolig över skruttan. Måste nog in på CO och leta redan på en sån där fläkt man kopplar in i tändaruttaget i bilen. Kyl bagen ska med, med lite av varje i.



Det är rätt roligt ändå.. Det vissa inser, inser inte andra. Det finns så mycket falskt folk, och det värsta av allt är inte att dom är falska. Det värsta av allt är ju att personerna som blir utsatta inte förstår vad som händer. Dom ler bara och tycker att det är "Kääääänon" att personen vill prata/umgås med dem. Man har svårt att hålla sig för skratt ibland.



Favorit tjejen ligger och sover, börjar rent bli omöjligt att få henne till sängs. Men, efter en näve tålamod och lite "gull-prat" så sover hom som en prinsessa :) Var liiite orolig över hur det skulle gå, då Pappa Thomas inte är hemma. Hon ska nämligen spendera en vecka ensam med mig mer eller mindre. Basse är inte ledig så mycket, och då får hon vara med bara mig :) Men vi kommer så bra överrens, så det ska nog gå bra.
Mamma Emma var lite "orolig" också, och det förstår jag. Men vi får hålla telefon kontakt så löser det sig :)


Nej, packa ihop lite inför i morgon.. Tjing!






Kommentarer
Postat av: Sofi H

haha ja eller hur, precis samma dilemma här ;-)

Det går bara inte att välja ETT.. fast man måste väl börja nånstans :P

2010-07-06 @ 10:25:00
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hon är då för charmig!

När får vi se en bild på magen då?

(nu tar jag bara för givet att det syns) =)

2010-07-19 @ 13:15:56
URL: http://reb3cca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0