Problem fri!

2010-07-22 - 21:29:53

Jag kom på mig själv säga igen : "Jag har ett helt bekymmers fritt liv".
Och fanimig, har jag inte det. Inga graviditetskrämpor, inga rykten (som jag bryr mig om, eller hört talas om), pengar på kontot de 27e varje månad, kontakt med min familj, kontakt med Thomas´s familj.. Planer inför den kommande familjemedlemen, funderingar på bil byte.

De enda "problemen" jag har, det är så löjliga grejer så det är inte ens värt att kalla "problem".



Jag lever mitt liv precis som jag själv vill, anpassar mig inte nödvändigtvis efter vad andra tycker och vill, finns där för de som behöver det, lyssnar på de som vill prata och jag har en helt fantastisk omvärld. Jobb, familj, ett hem, en fantastisk pojkvän, bonus barn och ett kommande på gång :)




Med andra ord, mina "problem" - Finns inte!
Jag njuter av tillvaron, och ser fram emot att det kommer att bli ännu bättre :)


Kommentarer
Postat av: Eva

Nej, här blire inte heller mer än julgardiner, stjärnor i fönstren och julgran. Det ska ju licks bort.. helst bara någon dag efter nyår, för då är jag less. haha.



Ja vad mysigt att ni ska få ha piga också i jul + lillbäbis, det blir nog väldigt speciellt:)

2010-07-23 @ 17:20:55
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0