Random!

2010-07-23 - 14:11:39

Tiden kanske inte står helt stilla ändå, trots att jag hävdat att det går SÅÅÅÅ sakta i fler veckor. Är redan inne i v22, och det jag nu har jag känt några veckor är foster rörelser. Eftersom jag inte haft något att jämföra med så har jag inte trott att jag känt nånting. Men nu har jag liksom insett, det finns ju faktiskt nånting där inne :) Var till BM i tisdags, och där fick vi höra hjärtslagen, som för övrigt låg på 144 :)

Även min vikt har ökat. Och då tänkte jag som så.. Är det NÅN som känner för att dela ett "nyårs löfte" med mig, om att kanske börja röra på sig och gå ner "några" kilon? Jag vet att jag kommer att få väldigt svårt att göra det själv. Måste ha någon som tjatar på mig, och nån som följer med mig så det verkligen blir gjort.
När Sofi bodde kvar i Dorotea va vi duktiga som bara den, och det gav resultat också. SÅ vill jag ha det. Även jag och Eva hade ett infall i våras.

Ska fasen försöka mig på att börja röra på mig, och ge fan i gottigheterna. FÖRSÖKA sa jag :P



Nu måste jag hoppa in i duschen och göra mig mänsklig igen.


Har lovat Rebecka att visa magen, MEN.. har inte tagit några bilder än, och är en aning emot att "fläcka" ut min kropp offentligt på nätet :P Så vi får se hur och när det blir av :P Du får helt enkelt ha överseende ;)



Hej så länge!






Du betyder mer än ord kan förklara, och jag älskar dig mer än jag kan visa!


Kommentarer
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Jag hänger på :) Det är många kilon som ska väck. Har ett hårt jobb framför mig och det är bra mycket roligare med sällskap. Ha en kanon fin helg.

2010-07-23 @ 14:19:01
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Sofi

2010-07-23 @ 17:06:46
Postat av: Sofi

Alltså. Jag vill oxå! Kan vi motivera varandra iaf, trots att vi har 20mil mellan varann? :P



2010-07-23 @ 17:09:04
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: Eva

Ja men va faen.. Vi vart ju gravida för tusan:P Och vissa väldigt dålig. haha.



Jag kan hänga på eftersom det ska tappas en massa kilon! Suck. Känns redan jobbigt.

2010-07-23 @ 17:40:36
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Eva

Åh fy fan.. Jag har då verkligen ingen ork, vilket kanske inte är så konstigt då jag mår som ett as. Men jag hade tankarna på att testa crosstrainern på MB innan jag fick lunginflammationen. Men jag har skippat dom tankarna nu då jag insåg att det är jobbigt att gå fram och tillbaka från dagis. Förhoppningsvis så kanske man har bättre dagar framöver och lunginflammationen håller på att ge med sig nu äntligen, så då kan man ju gå en promenad iallafall:)

2010-07-23 @ 19:22:19
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Eva

Nej förvisso, det är ju sant. Nyår låter ju bättre då bäbisen pluttat ut.

2010-07-23 @ 20:36:39
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Mr Pink

Vilken fin tröja han har på sig. :)

2010-08-16 @ 16:39:24
URL: http://galvpojkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0