Skit blogg!

2010-09-06 - 21:57:15

Skrivit en lååååååång roman om mitt liv idag. Men, som vanligt så jävlas blogg.se och allting försvann. Trodde att jag skulle ha turen att det hamnade på översikt, men ICKE!


Köpt två mössor till Fia-Lotta.. som förövrigt lyser med sin frånvaro. Hon är saknad!



Den här hade jag nästan velat ha själv, men fick helt enkelt acceptera att det är för 1-4 åringar. Och att jag aldrig skulle få in min tjockskalle i den där.


Även denna lilla söting fick följa med ordern. Farligt när Thomas är borta, blir massa nät shopping. Men å andra sidan behöver fröken en (läs två) mössor i vinter :) Köper bara sånt som verkligen kommer att användas, och det mesta går till Othilia. I like it!







Jag saknar verkligen det här lilla choklad monstret! Söt pluppa!







S. Thomas A. Hansson - du är min prins (snart kung). Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0