Medial vägledning

2010-09-23 - 22:57:16

Vagnen är beställd, alltså är färgen också vald. Efter att ta tittat på varenda vagn som sett intressant ut har vi äntligen kommit överens. Eller, om sanningen ska fram är det väl egentligen jag som valt den och gubben fick lov att hålla med :P Övertalningsförmåga kallas det visst ;)
Jag föll för färgerna direkt, och den har väl allting vi krävt. Så det var liksom inget att fundera på.
Och här är resultatet..




Och som jag skrivit tidigare.. Vi kan inte gå efter vad andra tycker. Nu ska vi testa den här, små svängbara hjul framtill. Och jag tror, än om jag inte har någon erfarenhet, att de flesta barnvagnar är tröga att styra i snön.
Men jag tackar för råden :) Svårt det här med att bli första gångs förälder :P

Har fortfarande en del att köpa.. Måste skriva ner allt tror jag, så inget glöms bort.
Prio ett är väl en barnstol/babyskydd. Annars blir det svårt att ta sig hem från BB den dagen det är dags :P




Har bokat in svärmor och en väninna till henne för sittning hos Mediet (Mediumet?) som kommer v 41. Har bokat in en tid åt mig själv också, och jag längtar tills det är dags. Spännande sånt där!

Är det nån som är intresserad?
Privat sittning med ett Medium, medial vägledning.
Intresserad är det bara att ni hör av er för mer information.
(Plats - Tid - Pris)
Finns några tider kvar.

Ni som har mitt nummer kan ju ringa eller smsa, annars kan ni bara lämna en kommentar :)




Nej tusan, nu tror jag att jag intar sängläge. Har lite att göra i morgon inför helgen, då Robert kommer på besök :) Långt mellan gångerna man träffar Robert, och Sofia för den delen. Men hon skulle väl inte följa med den här gången som jag förstod det. Men henne stötte vi ju ihop med på Ikea då vi var dit :)
Får försöka masa oss till Lycksele nån helg innan det är dags att läggas in på BB :P


nej, det var allt för mig ikväll.. Hajhajhaj!








Kommentarer
Postat av: moa

Oj,det lät ju jätte intressant. Plats tid pris?

2010-09-23 @ 23:19:41
URL: http://moalill.blogg.se/
Postat av: moa

Ja,för det skulle verkligen vara roligt att få höra lite såna där saker..

2010-09-24 @ 18:21:20
URL: http://moalill.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vi har en iCandy vagn med små svängbara hjul fram och vi älskar den! Visst är det så att den e lite trögare att styra i snön men smidigheten när man tex går i affärer överväger! Jag tror ni kommer bli toknöjda!

2010-09-27 @ 17:46:59
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0