Eddie Mattias Waldemar Hansson

2011-08-10 - 12:30:28
Våran lilla kille är inte liten längre, det är bara för mig att inse. Basse var ner med honom på BVC idag för mätning och vägning (som vi för övrigt gör en gång i månaden). Idag stannade vågen på 10890g och 74,5 cm. Vart ska det sluta? Vuxit 2,5 cm och gått upp ca 500 gr. Sist hade han gått upp 1 kg och öka 2 cm på längden. Kan ju vara därför han är lite gnällig och sover oroligt. Växt värk, har dom sånt i den här åldern?

Älskade lilleman, du är guld i mina ögon!






Som jag skrev i tidigare inlägg hade vi tänkt oss att prova på fisk pedikyr, men det blir ingenting av. Hon som har spa´t var fullbokad. Vi tar oss en sväng nån annan helg, kanske till Sundsvall. Det hinns med :)
Anton blir 18 år på fredag, och hjärtegubben blir 24 på måndag. Anton kommer vi som sagt att "fira" i Östersund i helgen, och Thomas han kommer att "firas" i slutet av den här månaden när han, Bocka, Ulf och Kämpe åker till Tidaholm för att gå på Meduza utställningen. Gissa om mannen räknar dagarna. Och jag har lovat att betala för honom medans han är där nere, så får han det i present av mig. Fast nog hade det varit kul att överraska honom med nånting som han inte är förberedd på :) Ska nog försöka klura ut nåt ;)





Underbara underbara du!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Jag ger mig sjutton på att dom kan ha växtvärk.

Jag minns fortfarande hur förbaskat hemsk den där värken var. Jag hade jämt växtvärk, konstigt att jag inte blev längre...



Ska bli så roligt och träffa er nästa helg.

Kul att se hur kidsen är mot varann denna gång, dom blir ju bara mer och mer på samma nivå :)



puss på er!

2011-08-18 @ 22:26:12
URL: http://sojf.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0