Julklapps tvång?

2011-12-07 - 12:51:27
Om jag köper en julklapp till nån så förväntar jag mig absolut inte att få en tillbaka. Jag tycker bara att det är förbaskat roligt att ge bort presenter/klappar. Det är nästan roligare att ge bort än att få själv. Såå, det jag vill komma fram till är att ingen ska känna tvång att köpa nåt till mig/oss om vi köper nåt till er. Det är inte det som är tanken med julklappen/presenten.


Jag sitter återigen i frisyr träsket. Det finns ju MASSVIS med frisyrer, och det är svårt att välja EN. Satt och pratade med Bästa Sofi igår, och hon har samma problem. Skillnaden är bara att hon har en klipp tid bokad, så tills dess måste hon ha bestämt sig ;) Jag däremot har inte bokat nån tid, och lär nog inte göra det än heller.
Hittade två stycken som jag vart sugen på



Det här skulle funka bra för mig. Eftersom jag har en sida som är kortare, och en sidecut skulle sitta ypperligt. Och längden var helt i min smak också. Så egentligen är det väl ingenting att fundera över, OM jag inte hittat denna också..



MEN, då är det en sån frisyr som man MÅSTE styla varje dag. Och eftersom mitt hår ligger platt som en blöt katt på huvudet så är den första frisyren mer lämlig för mig.


Jag får nog fundera ett tag till :)
Vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: Sofi

Den nedre med en liten sidecut, men det visste du ju redan ;)

2011-12-07 @ 21:55:19
URL: http://sojf.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0