Välkommen ångest!

2011-12-08 - 16:05:14
Jaha, då sköljde ångesten över mig som en flodvåg. Pappa med familj har åkt upp till norrbotten idag för att gå på farmors begravning i morgon. Jag valde att stanna hemma, och det ångrar jag nu. Har fortfarande chansen att åka upp och vara med i morgon. MEN, det är så mycket just i morgon och helgen. OM det ändå hade varit nästa helg!!! Jag hade väl ingen super bra kontakt med min farmor, men det är ju ändå farmor. Den lilla vithåriga tanten. Känner mig egoistisk som bara fan! Det är så svårt att vara med på allt man vill vara med på. Det är svårt att finnas till för alla man vill finnas till för. DET ÄR SVÅRT!






Minnet lever, det kan ej jordas
Det kan ej gömmas bland stoft och grus
Nej, det skall leva i fågelsången
I blomsterdoft och vindens sus











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0