Dop.

2011-03-10 - 23:51:41
Gissa om jag vart nöjd idag när Eddies kostym låg i brevlådan. Eftersom jag inte riktigt är som alla andra, så vill jag inte att Eddie ska ha klänning på dopet, så vi beställde en kostym. Nu ska det bara köpas ett snyggt sidenband i någon färg och knyta slips av den :) Någon liten färgklick vill vi ha, då slipsen som följde med är vit.



Så ser den ut :) Jag är fullt övertygad om att han kommer att bli hur charmig som helst!



Och till helgen ska vi på gullego Eliah´s dop. Tur jag var ute i tid och köpte present. Kanske i lite väl god tid, hann beställa grejerna innan vi tackat ja till inbjudan. Det är få förunnat. Jag brukar ju vara en sista minuten människa. Ska även flirta lite med Eliah´s mamma och se om hon även kan agera fotograf på Eddies dop. Hon är inte bara gudmor, utan även fotograf. Kan det bli bättre? ;)



Ja jisses, jag tror jag återkommer med ett längre inlägg någon annan dag. Ögonen svider och sängen ropar!
Avslutar med några bilder på den charmigaste killen jag vet. Som för övrigt fick provsmaka lite grädde idag, det var inte alls så tokigt minsann ;)







Kommentarer
Postat av: Sofi H

Såklart att jag kan fota på Eddies dop, det är väl det minsta jag kan göra ;-)



ahh, ha är så himla go Lisa & det ser ju ut som om smakprovet gick hem oxå ;)

2011-03-11 @ 08:30:48
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: Sofi H

just ja.. Det kommer bli GRYmT med kostym!! Letade efter något oklänningaktigt oxå, men det slutade med en klänning iaf :P

2011-03-11 @ 08:32:10
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, det är så skönt nu när hon är frisk. Däremot har hon int riktigt blivit av med hostan ännu, men det beror nog mer på att hon är lite astmatisk, speciellt vid förkylning.



Vilken snygging Eddie kommer att bli i kostymen. Har aldrig tänkt på att man faktiskt kan ha kostym på smågrabbar istället för dopklänning. Jättefint!



Jag jobbar fortfarande på Mählers, sedan 2006 så jag har varit här ett tag nu :)

2011-03-17 @ 14:30:05
URL: http://legitimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0