Att fylla 25

2012-04-02 - 23:27:33
Känns väl som alla andra gånger man fyller år.. Fick dock en smärre panik då jag insåg att nästa år har vi 10 år sedan vi gick ut 9an. Sjukt vad tiden går fort! Vad har man egentligen lyckats åstadkomma sen dess? Förutom att skaffa jobb, familj, eget hem.. Har hunnit med rätt mycket ändå :)

Var och köpte en jacka åt Eddan idag, jag bara ÄLSKAR den!


Den är ju så fin! Jag fullkomligt älskar pippi mönstret, i alla de färger. Han har en stickad tröja i marin, vitt och grått som hans mormor stickat åt honom. Men jag insåg idag att han får nog ärva stora syrrans pippi tröja istället, som är i orginal färgerna. Men den här jackan, skulle nästan vilja ha en själv ;)
Och påtal om jackor, måste försöka ta mig råd att köpa en åt mig själv. Har ingenting att ha i sommar. Frågan är bara vad man ska ha för jacka. Är då säcker på att jag INTE vill ha en softshell.

Mycket jag skulle vilja köpa.. Telefon (då Edide tyckte att min skulle bada), Tv (våran ger snart upp helt), jacka, cykel, cykelstol åt Eddie, nya skor tills i sommar.. Ja, listan kan göras väldigt lång. Finns alltid nånting man vill köpa, eller nåt som man kommer på att man "måste" ha. Pengarna går att stoppa överallt. Sitter fortfarande och hoppas på att någon avlägsen släkting låter mig ärva ett x antal miljoner. Känner på mig att jag kommer att få vänta en evighet på det.

I veckan får gubben svar från jobbet han sökt, och jag HOPPAS HOPPAS HOPPAS att han får det. Det finns BARA fördelar med det. Han skulle få komma hem VARJE DAG efter jobbet. Fattar ni vilket lyx? Slippa åka 20 mil för att jobba och sen bara vara hemma 1-2 dagar i veckan. Det suger stenhårt! Så nu hoppas jag på att slippa bli besviken, vi behöver det här nu. Lite medgång istället för motgång.




Jo, måste ju passa på att gratta finaste Hanna och hennes Morgan till en otroligt fin liten gosse. Lowe är hans namn, föddes 1 april kl 02.55. 49 cm och 3420 gr.


Ja nu har jag uppdaterat lite, så nu sätter jag punkt.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0