Sanna vänner!

2012-04-23 - 22:20:25
Jag har många vänner, men få RIKTIGA vänner. Vänner som jag känner att jag kan lätta hjärtat för.
Sofi och Nina är två av de personerna som ligger under kategorin Riktiga vänner. Dom har ställt upp så otroligt mycket för mig dom senaste dagarna så jag blir alldeles gråtfärdig bara jag tänker på det. Sofi som jag inte ens träffar speciellt ofta vet ALLT om mig i dagsläget. Hon peppar, hejar på och ger råd som är knockout good.

Nina är en nyfunnen stjärna. Henne har jag inte känt länge, men tänka sig hur lika vi är ändå. Ska inte gå in på några detaljer, men det är så mycket vi pratat om som vi båda är "bekanta" med.


Ni är guld för mig tjejer!
Jag kan inte tacka er nog för allt ni gör, säger och hjälper mig med.
Underbara underbara UNDERBARA ni!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du gör rätt för riktiga vänner!

2012-04-24 @ 08:21:08
Postat av: Sofi H

Bästa finaste underbaraste du!



Jag är SÅ glad att jag har dig tillbaka i mitt liv!



<3<3<3

2012-04-24 @ 12:34:58
URL: http://sojf.wordpress.com
Postat av: Nina

Åh fina du! Tack så hemskt mycket! Du ger ju mig en massa oxå! Vi vill ju ditt bästa och att DU ska få må bra!

Stora kramar vännen <3

2012-04-26 @ 20:45:35
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0