Älskade cola

2012-01-13 - 21:26:33
Har jag någon gång sagt att jag ÄLSKAR CocaCola?! Det är kanske det godaste i dryckes väg! Farbror Robert talade även om för mig att CocaCola är den enda dryck som hjärnan inte kommer ihåg smaken på. Det är därför det är så beroende framkallande, ja naturligtvis gör ju koffeinet sitt också. Men det ska tydligen inte finnas nå smakminne i Cola?
Jag ville "belöna" mig själv idag, och köpte därför en påse med nötter, en 0,5 liters Cola Light och naturligtvis brie och salami. Standard! Jag tror inte jag kan bli less på salami och brie. Skulle kunna leva på det, och cola naturligtvis. Höhö!



Nu är det bara 2 dagar kvar tills gubben kommer hem, MEN han är bara ledig en dag. Sen bär det iväg igen! JÄVLA FÖRBANNADE SKIT HELVETES JOBB! Men han kan inte bara säga upp sig heller, vi behöver inkomsten. Och han trivs ju med själva jobbet, men inte att vara borta så mycket som han är. Jag tyckte det funkade så bra när han hade rullande schema, jobba 3 ledig 2. Men nu är han hemma ca 2 dagar av 14. Inte coolt! Vill inte ha honom boendes i Umeå, önska han kunde få sig ett jobb på hemmaplan. Det skulle underlätta en hel del. Vi skulle få mer tid tillsammans allihop, skulle inte behöva leja barnvakt flera gånger i veckan nu när jag börjar jobba och hans själv skulle må så mycket bättre! Blä!




Vi saknar dig pappa!

Kommentarer
Postat av: Nina

Då kan vi skaka hand! Är sååå galen i coca cola. Älskar denna dryck! LIVETS DRYCK!

Ikväll satt Melvin och Gustaf och sörplade cola. Och jag bara dog ;-)



Har inga stora förhoppningar på någon jätte viktnedgång så jag köpte byxorna iaf. För nått måste jag ju ha nu i vinter. Dessutom sitter dom tajt nu så om jag förlorar 10 kg kan jag nog ha dom ändå. Gör inget om dom blir lite små stora. Älskar dom iaf!

Och jag vet ju inte va du väger men jag lär väga mycket mer. Skulle gärna väga 70 kg. Fast så lite lär man väl aldrig få väga igen =p Men efter jag födde Melvin gick jag ner till 70. Då trivdes jag bättre med kroppen än va man gör idag =P



Fy så drygt att Basse är borta så mycket! Hoppas verkligen att han kan få sig nått jobb som gör att han kan va med er mer!



Kramen

2012-01-13 @ 22:06:29
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: sanna -saos.blogg.se

Ja Coca Cola är fantastiskt! Men ibland är jag faktiskt mer för pepsi, det beror på humör ;) Hursom tycker jag inte det är något problem alls att sluta med läsk, värre är det med götta. Haha. Det kan jag tänka på typ varje kväll fast jag egentligen är mätt och belåten. Så jag får verkligen stålsätta mig själv för att inte gå & baka nåt typ. haha.



Däremot har jag funnit att ischoklad är helt okej att äta som lördagsgodis om man går på LCHF, eftersom kokosfett rekommenderas att bl.a steka i & det använder man ju i ischoklad & den enda ingrediensen är ju ljus eller mörk choklad & mörk får man äta måttligt! Hett tips om man nu gillar ischoklad! :)

2012-01-19 @ 14:18:46
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0