Tatueringar och välsvarvad kropp!

2012-01-30 - 20:38:56
Jag är så himla sugen på en ny tatuering, det blir liksom ett beroende när man väl börjat. Främst skulle jag vilja göra en tatuering som jag kan relatera till Eddie, men sen har jag planer på en sleeve. Eller, kanske inte en hel sleeve men ena delen av armen iaf :) Men för att det ska kännas snyggt måste jag få lite mer välsvarvade armar, vilket jag INTE har nu :P
Pratade med Sofi igår, och vi kom överrens om att när jag gått ner i vikt ska jag åka till henne och vi ska ta en shopping helg. Känns som det är en bit bort i takten jag håller. En kripp som Jessica Alba skulle inte vara tokigt.

eller 

Nåt i det stuket.. inte det där mönstret dock, men storleken. Antingen en lite mer diskret som på bilden till vänster, eller smälla till och göra en ordentlig ;) Har en vision, men den visionen tro jag aldrig att jag kommer få ner på papper. Känns som jag är aningens feg för att göra HELA armen. Aja, än är det ju inte aktuellt.



Ikväll är min motivation obefintlig, orkar liksom inte ens med mig själv.
Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0