Ja.. jag lever fortfarande.

2012-05-09 - 23:01:25
Sofi är nog en av de mest inspirerande människor jag vet! Hon kan verkligen det här med att trigga igång en och få en att känna sig peppad till att göra nåt. Måste verkligen fundera över det här.. ORDENTLIGT!

För övrigt börjar jag må lite bättre.. vad anledningen är/var tänker jag inte dra upp här. De närmaste vet och det räcker så. Det är egentligen bara de som behöver veta eftersom det är dom som blir lidande. En ny början är vad det är. Det är dock tungt att börja på ruta 1, men i slutändan är det värt det. Tänk att jag blivit så positiv! Det trodde ni inte va? Alla har vi ups and downs, och nu har jag kommit till min "up" period. Så nu håller jag tummarna på att det inte blir mer "downs" utan slätar ut sig :)



För övrigt... ett par bra skor att motionera i, och ett par hantlar står på önskelistan! ;)


Kommentarer
Postat av: Frida

Skönt att känna att man mår bättre, alla har vi bättre å sämre perioder! Gör som jag gjorde med mina skor, gick på en bra affär där man fick prova ut exakt vilken sko som passar en. Sen går man hem och beställer den på internet å vips har man spara ett par hundringar :)

2012-05-10 @ 08:18:31
URL: http://fridaoderstal.blogg.se/
Postat av: Sofi

KUL att läsa Lisa. Jag är stolt över dig ska du veta :)



Jag hoppas att jag kan motivera. Det vore så himla fantastiskt om jag kunde få andra att känna på samma sätt som jag själv känner :-)



Om en vecka ses vi! kommer bli gryyymt!!

Stor Kram



Ps. Håller med Frida ang skoinköp :-)

2012-05-10 @ 18:46:55
URL: http://sojf.wordpress.com
Postat av: Nina

<3 Tack vännen!!! Å du, jag tror ju på dig med!

Himla tur att Sofi finns! Mycket bra människa det!

Å snart ses vi!!!

Kraaam

2012-05-14 @ 22:23:38
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0