Good times gone.

2009-11-30 - 14:42:38
Jag måste erkänna att det är väligt bekvämt att vara hemma i fyra dagar. I morgon kör det igång igen med arbete. Men jag har inte så otroligt många dagar kvar till semester. Rättare sagt 12 arbetsdagar :) Sen ska jag försöka ta tag i mitt liv, eller ja.. Få någon struktur på det iaf. Ibland känns det som att jag bara sover bort alla mina lediga dagar, och det stämmer väl till större delen. Jag är fruktansvärt trött, och kan somna i stort sett när som helst. Måste nog kanske kolla upp det där? Sen har jag lovat gubben att när jag är ledig, så ska vi kliva upp tidigt någon/några dagar för att se på jul kalendern. Det var länge sen jag klev upp tidigt för att se kalendern. Han ville kliva upp tidigt, sätta sig i soffan framför tvn och äta frukost där :)

Gjorde jul igår, men vi har inte satt upp så otroligt mycket. Jag håller med Eva där - Less is more.
Hade gärna bjudit på några bilder, men eftersom att ingen av oss har en kamera så går det dåligt. Och om jag knäpper med telefon blir det ingen bra kvalité. Hade så gärna velat köpa mig en systemkamera, så man kan knäppa RIKTIGA bilder. Banne mig om jag inte ska spara till en sån.


Ställde mig på vågen igår, HAHAHAHA. Herre gud! Höll på att svimma när jag såg vad den stannade på. Måste verkligen ta tag i det här nu, börja träna och tänka på vad man stoppar i sig. Nog för att jag tycker om att äta, jag älskar att äta! Men lite grann måste man tänka till. Oj oj oj, om man ändå hade råd med en PT. hahaha. Mycket snack och lite verkstad brukar det bli för mig. Jag är duktig på att tala om vad jag vill göra, och vad jag måste göra - men att verkligen åstakomma det är en helt annan grej.


Nu måste jag ut och sopa av bilen, och stoppa i motorvärmaren. Men först ska jag lägga in en bild, som har några år på nacken. Men det är två väldigt betydelsefulla människor! Vem hade trott att det skulle bli som det blev? :)








Och förresten, tack så himla mycket för de gulliga kommentarerna ni lämnade i tidigare inlägg :)

Kommentarer
Postat av: Eva

Vi ska ta tag i det här nu Lisa:) i Februari.. då jävlar!

2009-11-30 @ 15:01:45
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Katharina

Ja vem kunde ana hur det skulle bli, det står väll i stjärnorna antar jag. Bara bra stjärnor må ju tilläggas ;) Ser framför mig hur vi kommer hamna på samma hem när vi blir gamla, mötas i korridoren 200 ggr/dag och babbla över gamla minnen om och om igen! ;P

2009-12-01 @ 17:07:53
URL: http://carrymehome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0