Sticker in med en bild på dagens göra.

2009-11-27 - 23:41:09
Gubben lessnade nog på mitt tjat om kransen jag skulle göra. Så han satt sig och band kransen, så får jag pryda den med diverse grejer :) Ska låna mig en lim pistol eller liknande till i morgon så jag får göra klart den :)
Har även slagit in Adrians dop present ikväll, och sett över kortet så det ser ut som det ska. Så i morgon får Eva och Markus en barnvakt av oss.


Och här kommer bilden..







Som sagt, jag är inte riktigt klar med den än.. Har så svårt för att bestämma mig vad jag ska göra :P



Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Eva

Gud vad du är pysslig!!! Snygg vart den.. nu vart jag sugen på att göra en själv.. Men eftersom risk finnes att jag ska kasta ut skiten genom fönstret så skiter jag i det. hehe

2009-11-28 @ 10:46:45
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Solveig

Det blir nog en vacker krans.

2009-11-28 @ 17:57:04
Postat av: Carina(svärmor)

Mycket snygg! Och du! Du är inte alls dålig på att arrangera kort, jag vet!

2009-11-28 @ 18:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0