Upprörd? - EN ANING!

2010-06-23 - 20:55:09

Mig behöver man inte alls krusa.. Jag uppskattar människor som är raka och ärliga, såna kan man aldrig missuppfatta. För visst är det väldigt märkligt att man har "tid" att umgås med vissa människor men inte med andra? Och visst är det väldigt märkligt att INGEN jävel törs säga rätt ut, "Nej vet du vad, jag vill INTE umgås med dig!". En sån smäll skulle svida avsevärt mindre än dom där jävla pisslögnerna!


JAG ÄR SÅ IN I HELVETE BESVIKEN!


-"Jag är en rak och ärlig person. Som står för mina åsikter." - Rak och ärlig?! MY ASS!



Dom som är villiga att ta emot, kanske ska fundera på att ge nåt emellanåt också?!
HELVETISKA JÄVLA MÄNNISKOR!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Precis, men jag är så less på alla andra som tror sig vara så jäkla mkt mer än andra.. Å man lär sig med tiden, å man kan ju faktiskt ha lite koll fastän man inte har barn.



Hur mår du i din graviditet?

2010-06-29 @ 20:29:27
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/
Postat av: Sofi H

Nejmen oj Lisa, här var det muntert.



Nej men allvarligt. jag förstår precis det du skriver. det är ett avskyvärt beteende och inte alltid helt enkelt att bara "se förbi".



Och du. jag VILL i alla fall umgås med du.

Tycker det är jäkligt illa att det aldrig blir av!

Hoppas ni mår bra :)

2010-07-01 @ 13:28:11
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: Sofi H

haha ja, det har du faktiskt rätt i ;)



Vilket av alla band har du fastnat för mest?

2010-07-05 @ 13:40:56
URL: http://sofih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0