Tack men nej tack!

2011-10-15 - 22:00:20
Om ni nånsin har nåt skvaller, som ni bara känner att ni MÅSTE skvallra om. Gör gärna det, men inte till mig. Tala heller inte om saker för mig som är "hemliga". Har insett att det är så förbannat skönt att slippa höra spekulationer och skvaller om vem som gjort vad med vem, vem som är gravid, vem som vart fullast och skämde ut sig. Kul att höra, men till vilken nytta?  Jag kan varken påverka andras beslut, och jag kan inte heller göra nånting åt det som redan har hänt. Sen har jag ju inte med andras liv att göra, om de inte vill att jag ska ha med det att göra.
Nej, sånt där klarar man sig utan. Det är skönt att inget veta, tar inte så mycket på krafterna då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0