Lägga näsan i blöt.

2009-10-10 - 23:48:59
Nog måste jag erkänna att jag är nyfiken, dock inte lika nyfiken som många andra. Ibland är det nästan roligt när man sitter och hör hur folk pratar. Dom spekulerar och funderar på hur det egentligen ligger till, istället för att vara så pass rak i ryggen och fråga personen i fråga. Jag själv kan nästan framstå som extremt framfusig när jag kan kasta ur mig -"Men du, hur är det med det där egentligen?". Men dom här människorna som försöka lirka ur en grejer med tex "Har ni hört om det där.." eller, "Visst är det så?", såna människor gör mig irriterad. Va inte nyfiken om ni inte törs fråga!

Sen en sorts människor jag också stör mig på är dom här som säger åt mig vad jag ska göra. "Gör så", "Tänk så", "Jag vet vad du vill". INGEN ANNAN ÄN JAG VET VAD JAG VILL! Det är knappt så jag själv vet, så hur i hela friden ska någon annan kunna veta det då? Herre jisses, varför kan man inte bara få ta sina egna beslut utan att någon lägger sig i?

Ja, nu har jag ventilerat lite.. tänkte bjuda på en bild innan jag sätter punkt.




Gubben sjunger för far när han fyller år.. Kolla in Perras min i bakgrunden :P
Strongt jobbat gubben! :)



L♥T

Kommentarer
Postat av: Eva

låt mig gissa.. Det var en Eddie Meduza låt? hm.. runke ball?;)

2009-10-11 @ 10:24:59
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0