Date med brudarna + söner.

2010-11-17 - 21:13:42

Spenderat några timmar i Strömsund idag med mor och bror. Ställde upp som chaufför då Anton hade ett möte på skolan med lärarna. Det var nog det jobbigaste med att gå i skolan. Att gå dit med sina föräldrar och få höra vad lärarna tyckte och tänkte. Alltid hade de nåt att kommentera, och oftast var det "Lisa pratar alldeles för mycket på lektionerna" :P Jag kan inte förstå vad dom menar med det, jag pratade väl aldrig? ;)


Var på koll hos BM idag igen.. Jag tycker nästan att det blir för tätt mellan gångerna nu på slutet, händer ju ingenting speciellt på en vecka. Och värderna ändras inte just nånting heller.
SF mått : 39 cm
Vikt : Oförändrad
Hjärtljud : 136-138
Det är nära nu. Otroligt nära! Men som jag sagt tidigare, jag tror absolut att jag får gå över tiden. Får väl börja med gympa, eller bära tunga grejer så värk arbetet sätter igång, och förhoppningsvis vattnet går ;) Äsch, h*n kommer när det är dags. Har ingenting att säga till om där.. Skrämmande att de bestämmer själv redan så små ;P




I morgon, då ska jag surra av mig! Ska nämligen på date med Sofi och Nina (med söner). Måste ju ta en ordentlig titt på underverken dom skapat :) Känns lite konstigt att komma dit utan barn, då båda två har egna redan :P Haha.
Lille Sam har tydligen feber :/ Kanske därför han varit på så taskigt humör, så mamma Nina fått lyssna på falsetten? ;)
Aja, hur som helst så känns det himla roligt iaf. Den sociala biten är väldigt liten just nu, och det är väl mitt eget fel. Är så lat och trött just nu, och har sällan lust att umgås med folk. Men i morgon, då jäsiken ska jag ändra på det :)




Nu jobbar bara Thomas en dag till, sen är han ledig 2 dagar igen. Det tycker jag om! Ska väl hämta fröken Othilia på fredag också, så stannar hon en natt. Jag törs nämligen inte vara ensam med henne nu så här nära inpå BF. Skulle nog få en smärre panik om vattnet går eller om värkarna sätter igång och jag har henne sovandes här. Vet inte hur jag skulle göra då. Ta med henne i taxin och släppa av henne i Åsele hos "sarmor" och "sarfar"? Nej, det skulle jag nog bli alldeles för stressad för. Får ha henne desto mer efter att den lill* kommit :)


Ah, det vart en liten uppdatering iaf. Men nu sätter jag nog punkt!

Jo, ska slänga iväg en hälsning till min mors morbror Janne. Fått höra av en liten fågel att han kommer in och läser här ibland och uppdaterar min mormor om vad som händer och sker :) Men Janne, är det inte dags för henne att lära sig snart också? :)




Hajhajhaj!




Kommentarer
Postat av: Nina

Japp Imorron så ses vi. Å fika lite go fika! Sen hoppas jag på att Sam är helt feberfri. Så han kan va med sin far. Blir lite lugnare för oss då ;) då slipper ni ta med hörselskydd. Haha! sov så gott så ses vi Imorron. Kram kram

2010-11-17 @ 21:27:35
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Sofi skrev att hon skulle ta med sig fika. Så jag står väl för dryck. Så du får bidra med dig själv helt enkelt :)

2010-11-17 @ 22:02:58
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Sofi H

Jaa, det ska bli så jäkla roligt att ses idag.

Ska in i duschen nu medans sonen sover & sen äre nog bara till att sätta igång med mitt lilla bak :-)



Vi ses om några timmar!



2010-11-18 @ 11:36:40
URL: http://sofih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0