Intresse klubben!

2010-11-03 - 18:13:00

Nu ska jag skriva sånt som många inte tycker om att läsa, eller som många lessnat på att läsa..
Var till barnmorskan idag på koll, allting såg bra ut. Men jag är fortfarande väldigt fundersam på vad som lurar där inne.
SF måttet - 37 cm
Hjärtljud - Mellan 146 och 148
Vikt - Gått ner 1 kg sen sist (LYCKA för mig)
Huvudet ligger fixerat, och huvudet har känts så sen v 31 ungefär.


 
Så, då har jag berättat det också.. för er som är och inte är intresserade.



Har fortfarande inte hört nåt från tomten, men jag ska härda ut. Det är ju bara början på november än. Så jag håller telefon linjen öppen, och hoppet högt.
Har funderat mycket på vad jag ska göra om Thomas inte är hemma, och jag måste iväg. Då blir det taxi, ringer väl och stressar morsan lite så får hon följa med. Jag åker helt enkelt inte ensam! Fy så tråkigt! Önska att man kunde sätta ett datum då det är dags, mycket lättare att planera då. Och jag är ju ett kontroll freak, jag vill ha saker inplanerade, så jag har nånting att gå efter och följa. Lite smått jobbigt ibland måste jag säga.



I morgon eftermiddag/kväll kommer lill ploppa igen! Det gillar vi!
Hon kommer att vara här i helgen, trots att pappa Thomas jobbar. Så på söndag kör vi tillbaka henne till Junsele, och sen får vi se när nästa gång blir. Hoppas det inte dröjer allt för länge, vilket det brukar ha gjort förut.



Nu tänker jag slänga omkull mig på soffan tills Thomas och Marcus kommer hem. Då blir det sen middag.


Hejhej!





Det är kanon!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Det är inte alls tråkigt att läsa! Fortsätt uppdatera, är så spännande att läsa!

2010-11-03 @ 21:52:03
URL: http://svenssonlinnea.blogg.se/
Postat av: Sandra B

Jag kan följ! Ja ha sett på tv reklamen hur man gör. Vi ha Thomas i telefonen brevid sen kan ja stå o säga "Go Lisa Go Lisa Go Lisa" =)

2010-11-04 @ 11:52:04
Postat av: Sara

Det är ju sånt som är roligt att läsa Lisa :)

Du är så fin med din stora mage :)



Man skulle kunna tro att vi är kvar i Grekland :P Jag fattar inte varför jag inte skriver längre. Jag har inte tid...eller nåt! :P Faktiskt är det rätt fullt upp här hemma så jag kiommer mig inte för :) Men snaart :)

2010-11-04 @ 13:24:24
URL: http://legitimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0