Jul dagen

2011-12-15 - 15:22:52
Har tänkt att fara ut på juldagen, tillsammans med Eva :)
Vet inte var vi far än, Vilhelmina eller Åsele?
I ärligenhetens namn är jag ganska less på hotellet i Vilhelmina, med dessa människor som man sett i flera år. Känner mig rätt obekväm i Vilhelmina då det finns MÅNGA som utstuderar en, pratar bakom ryggen på en och är där för att i stort sett sabba ens kväll. Man kan inte vara älskad av alla!

I Åsele däremot är folk trevliga, pratsamma och skiter fullständigt i vad du har för kläder på dig. Där är inte sånt viktigt. Där är man ute för att umgås och ha trevligt, inte för att sätta "poäng" på folks utseende.
TACKA VET JAG ÅSELE! :)


Hur som helst, kläder är alltid ett problem. För mig är det ett STORT problem, känner man sig inte bekväm i kläderna så går man och retar sig på det heeeela kvällen. Och det är inte roligt! Jag har ingen som helst aning om vad jag ska ha på mig, som inte får mig att se ut som.. ja. Nåt som får mig att känna mig bekväm vore TOPPEN! Har inte köpt kläder på länge, och det börjar eka tomt i garderoben. T.o.m Thomas tyckte att jag började få snålt om kläder. Ja kära värld vilka problem man har.

Kommentarer
Postat av: Sanna- saos.blogg.se

Jag har aldrig upplevt det så på hotellet i Vilhelmina, tycker det är kul där just för att alla "hemvändare" brukar befinna sig där, fast å andra sidan hör jag ju inget skitsnack efter heller ;) klart du ska fara ut där du känner dig mest bekväm. :-)

2011-12-15 @ 19:29:07
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Nina

Då tycker jag att ni ska fara till Åsele =) låter som du kommer ha roligast där.

Å Lisa, du är så himla fin!

Jag är ju större än va du är med hojta om det krisar sig med kläder. Kanske att jag har nått som faller dig i smaken ;)

Du får göra ett besök på 44:an kanske!

Ha en bra dag och helg!

Kram

2011-12-16 @ 09:12:33
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag köpte en oversize tröja för nån vecka sedan, och har ett långt linne under! Älskar den!



Ja men hoppas ni får en trevlig kväll hos Emil imorron.



Efter nyår är det nya tag. Men har börjat lite smått redan nu.

Mår sjukt dåligt då jag ser mig i spegeln. Tragiskt att man låter sig själv förfalla så här...

2011-12-16 @ 10:52:44
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Eva

Vi kommer få så jädra kul! Men som du säger, vad fan ska man ga på sig? Får panik över kläder & har kollat runt på diverse internetshoppar och hittar absolut ingenting. Suck! Kommer förbi på söndag så kan vi surr mer. Kraaaam

2011-12-16 @ 15:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0