Packa?

2011-09-05 - 12:13:30
Jag vet att jag kan vara duktig på att packa FÖR MYCKET, men det här är ju löjligt!
Hur mycket kan man ta med sig egentligen för att vara borta några dagar? Mat, Välling, Kläder, Blöjor, Vagn, Resesäng, Flaskor osv osv osv osv. Finns inget slut. Eftersom jag aldrig farit nånstans med Eddie själv så kommer det här bli en utmaning för mig. Hur ska jag klara av det här? :P
Men, som det kontroll freak jag är så får jag göra allting på mitt eget sätt och planera själv, så jag ska nog ta mig igenom den här resan också. Hahaha.

Jag har kommit underfund med att vårt lilla hjärta kommer att bli en sån som kommer att gå i sömn. Jisses vad han bökade på inatt. Han kan tvär sätta sig upp, titta på en för att sedan slänga sig ner igen och fortsätta sova. Igår kväll/inatt ställde han sig upp och skrattade, så jag trodde att han var vaken. Jag pratade med honom lite, och när jag var påväg att kliva upp för att lägga ner honom igen så slängde han omkull sig igen. Hahaha. Han kan ju bara inte vara vaken såna gånger. Blir nog en nattvandrare. Sen vet jag ingen annan människa som gäspar i sömn. Jag menar, sover man så sover man, inte gäspar man väl då? :P
Han är ju för go den där lilla klimpen!


Nej tusan, nu måste jag skynda mig att duscha innan klimpen vaknar.


I morgon - TÄRNA, IDA, HENKE och GO GRABBARNA! :)
Som jag längtat!




Man bara måste älska det! ;)

Kommentarer
Postat av: Sofi

hahahha jag packar alltid så det syns som jag ska till o flytta så fort jag ska nånstans. Totalt hopplös är jag ;-)



Eliah har gjort lite sånna där nattgrejer oxå, men det har som gått över.. tror jag iaf, det är väl inte direkt så att jag märker om han håller på och sätter sig upp när jag själv sover i rummet bredvid :P

För när jag sover, ja då jäklar sover jag ;-)



HA EN FAAAAAAAANTASTISK "SEMESTER" NU!! <3

2011-09-06 @ 22:36:44
URL: http://sojf.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0