Kommentarer

2012-01-03 - 21:07:27
Ni är väl för gulliga, värsta peppen man får av kommentarerna. Anonyma eller inte, spelar ingen roll!
Än fast jag måste medge att liiiite nyfiken blir jag på vem som sitter på den kommentaren :) Men egentligen spelar det ingen roll, alla väljer om de vill vara anonyma eller inte :)


Är inne på min andra dag av LCHF, och jag är ganska övertygad om att jag kommer misslyckas även denna gång. Hahaha. Ingen kämparglöd här inte! Jag vill verkligen inte se ut som jag gör, men jag är så förbannade LAT så jag vet inte om jag nånsin kommer att se nå anorlunda ut? Försöker hålla mig under 2100 kcal, och hålla mig ifrån alla dåliga kolhydrater, eller håller mig ifrån kolhydrater överhuvudtaget. I den mån det går. Eddie får äta samma sak som vi, men till honom kokar vi potatis eller pasta. Idag åt vi citronmarinerad lax till middag, och han sa "Mmmmmh" efter varje tugga. Gissar på att han tyckte om det ;) Åt nästan en hel potatis och en laxfilé själv. Han är matglad vår lille gosse ;) Hur som helst är jag fruktansvärt avis på er som kan äta utan att gå upp ett gram, och allra minst ni som har orken att röra på er. Jag önska jag hade lite av varje!


Jag tycker det är skit skoj att laga mat, testa nya saker och lägga ner tid på det. Men jag skulle gärna anställa nån att ta hand om disken efteråt, den är HEMSK!


Vad tror ni, 20 kg till sista Juni? :P Då ska det nog ske att mirakel!
Känner mig bara LITE stressad!





Fina dräng, jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Sofi

Klart du fixar det här Lisa! Så grym som du är!

2012-01-03 @ 22:25:49
URL: http://sojf.wordpress.com
Postat av: sanna -saos.blogg.se

Det kommer nog gå som en dans ska du se! När kilona väl börjat rasa brukar de gå lättare sen.. :)



svar Jamen precis, alla är så individuella men det ska bli skoj att testa! :)

2012-01-05 @ 20:46:23
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Nina

Hejjar på dig Lisa.

Har börjat fundera på lchf oxå! Ska ta och läsa på lite och samla på mig massa recept.

Har ett recept på tonfisk röra som jag älskar! Kommer garanterat föräta mig på det.



Måste komma igång med motionen oxå. Men då man mår som jag gör just nu och som jag mått under lång tid så äre inte så lätt att komma igång =/

Orkar ju knappt dammsuga här hemma. Ligger på botten måste försöka ta mig upp på nå vis...



kramis och ha en mysig helg med din familj <3

2012-01-05 @ 21:33:48
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0