Åååh så kul!

2009-04-25 - 23:02:52
Nu jobbar jag söndag och måndag.. Ledig dag på tisdag, sen på onsdag då bär det iväg till Sollefteå för att bosätta sig hos familjen Bergman/Adolfsson några dagar! : ) Gissa om jag längtar! Jag träffar Ida alldeles för sällan, än fast vi bor så pass nära varann. Det är skamligt! Men nu, nu ska jag ta mig i kragen och åka dit : ) Fira valborg med dom.
Sen måste jag ju säga att det lockar ganska mycket att få se drängen också. Jisses vad jag ska knövla hans kinder under tiden vi är där, han kommer att hata mig : P


Iiiiida, bitch! Snart kommer vi! : )
Låååååångt upp i aset, å då menar ja NA JÄVULST! ; )




Over and out, puss å hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag längtar, NA JÄVULSKT :D

2009-04-25 @ 23:17:08
Postat av: Ida

Haha hade så brottomt å skriva kommentar så ja glömnde skriva vem den var ifrån. Men det var ju ganska logiskt iof ;)

2009-04-25 @ 23:18:13
URL: http://Noahsmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0