Grattis älskade vänner!

2009-04-03 - 14:33:54
Grattis Sara och Anders till lill tösen!
Jag är så glad så jag skulle kunna gråta, kommer att bli ett otroligt vackert barn!
Måste ringa och prata med Sara sen, så jag får höra allt! :)



Nu har vi äntligen fått igång internet på min dator också, så nu ska jag väl kanske
kunna blogga oftare. Men jag är lite lat, sen har jag i själva verket inget speciellt att skriva om.
Ligger hemma idag och mår KÄSST,  som moa skulle sagt : Jag är fjuk! Mickis hörde av sig i morse.. Dom skulle hit och kolla in nya affärerna, och frågade om jag ville följa med och fika på kronan. Of course ville jag det! :)
Träffar ju inte Mickis allt för ofta nu när hon bor i Storstan, så man får passa på :)


Nej, nu ska jag gå och dra i mig lite näs spary, så jag kan andas som normalt folk.


So long suckers!

Kommentarer
Postat av: Sambon

Ja det var inte meningen. Du är så duktig så =)

2009-04-03 @ 20:08:16
URL: http://baseyoo.blogg.se/
Postat av: Frida O

WOW!!! nu blev jag chockad minsann :)

2009-04-04 @ 10:24:14
URL: http://www.fridasracingteam.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0