Kärt återseende.

2009-04-07 - 20:38:33
Fick träffa Moa en snabbis idag, tänka sig att en person kan göra en så glad som hon gör mig : ) Det känns inte alls bra att vi bor så långt ifrån varann numer, men samtidigt är jag så glad att hon hittat kärleken och livet där nere. Hon ser så glad ut, alltid ett leende på läpparna. Hon och Kristoffer är ju så söta tillsammans : )

Dagen i allmänhet har varit dryg, jag har blivit förslöad. Jag ska vara ärlig, jag är verkligen ingen iller på jobbet. Dom blir nog less på mig snart, lat och less är vad jag är. Inte less på jobbet, men less i allmänhet
. Slut på gnällandet.

Fick nyss en bild på Tess, och gud så söt hon var! Så liten, så oskyldig! Hon kommer att bli otroligt vacker när hon blir äldre, har verkligen rätt gener för det. För er som inte vet.. Tess är dotter till Sara och Anders.

Thomas har varit i Junsele idag och hälsat på sin dotter idag. Jag måste erkänna, det känns lite konstigt att säga "hans dotter", men det är ju så det är. Det är nog mycket funderingar kring det här med Thomas, Othilia och mig. Men vet ni vad, ni får fråga om ni undrar så kanske vi kan förklara? Hon var i vilket fall som helst jätte söt, väldigt lik sin far. Förutom att hon är ljus, tillskillnad från Thomas som är mörk. Men hon är jätte fin. Blond, blåögd, 10 kg och såg ut som en lite gladskit!
Får se om Pappa Thomas lägger ut någon bild på henne på sin blogg?


Vill ni se Sara och Anders´s Lilla Tess?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejåhå! Vi måste åka till de blå, nä skämt å sido vi måste hitta på något lisa!

2009-04-07 @ 22:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0