Åtlija

2009-12-27 - 22:19:03
Det är ju inte allt för ofta man tar sig i kragen och skriver nåt i den här bloggen. Frågan är ju om det ens är någon mening att fortsätta skriva i den? Men samtidigt är det kul att ha den kvar, för att gå tillbaka och se vad man skrivit om tidigare. Och jag tänker inte lova att jag ska bättra mig, eftersom jag vet hur jag är..


Julen är över, och nu är det bara nyår som kvarstår.. Sen kör ett helt nytt år igång, nya möjligheter och kanske nya förändringar? Det kan ingen säga, det återstå att se. Men året som gått har varit både upp och ner, det hör väl till. Men vad gör väl det om det går en emot lite ibland? Har fantastiska människor omkring mig. Familjen, Thomas, Thomas´s familj, vännerna - alla ni som finns där! Och sötaste styvdottern, (kan man säga så?) känner mig inte som en styvmamma :P Styvmamma låter så elakt, är jag elak? Hur som helst, hon är så himla gullig och go. En liten donna som vet vad hon vill :)



Charmtrollet! (Åtlija) :)



Var och åt middag hos Thomas farmor idag. Och ni som känner mig vet att jag inte är någon fisk fantast. Tycker inte om skaldjur, och äter gärna inte fisk. Men jag måste faktiskt erkänna, Röding är förbaskat gott. Är nog den enda fisk jag verkligen tycker om. Har så svårt för den där speciella fisk smaken, uuuuha! Försökte mig på att göra lax, eftersom det är så omtalat. Men huuuuvva så hemskt! Jag tänkte att om jag kryddar den som jag själv vill så kanske det blir bättre, men icke. Thomas åt med god aptit, men jag kunde verkligen inte få ner det.






Nej tusan, nu vart jag lat. Ska vara social med Hjärtat och Robert. Sofia kommer väl snart också :)



So long så länge!


Kommentarer
Postat av: huvudbrydd

Bonusbarn...låter bra tycker jag. Bonus är latin och betyder helt enkelt BRA.

2009-12-29 @ 00:19:43
URL: http://huvudbrydd.blogg.se/
Postat av: Emma Johansson

Söt blogg!

2009-12-29 @ 14:44:38
URL: http://evlj.blogg.se/
Postat av: Sara

Shit vad hon var lik sin far :) Jättesöt!

2010-01-17 @ 22:48:05
URL: http://legitimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0