22 år ung.

2009-05-18 - 15:37:37

17/5 - En jätte bra dag! Började medatt vi åkte till Vilhelmina på Hotellet för att bli bjudna på mat av Svärmor, Svärfar och Markus. Åt jätte gott! Fick även presentkort på OK, vilket är kanon! Då kan jag tanka, när jag behöver göra det : ) Sen när vi kom hem från V-mina var det bara att sätta sig i bilen för att åka till Dorotea och hälsa på Mamma och Pappa. For först till Mamma, men dom skulle precis äta, så vi åkte till pappa medans. När vi kom dit satt ju naturligvis dom också och åt :P Efter ca 2 timmar där begav vi oss till mamma igen, för att äta lite tårta : ) Av mamma fick jag en dataväska som jag tänkt köpa ett tag, måste ju ha nånstans att stoppa undan datorn, och ha något att bära den i när jag åker till Dorotea. Pappa betalade för stötdämparna till bilen, vilket jag är glad över.. Då slapp ju jag ; ) Och gubben, han hade köpt Mando Diaos skiva åt mig. Jag som hade tänkt köpa den själv, men han hann före. Så nu har jag nåt nytt, underbart att lyssna på i bilen. Alla andra skivor är lite ut tjatade : P
TACK ALLIHOPA FÖR EN PERFEKT DAG!


Var till Östersund med Mamma och Bror i lördags, så jag fick bestämma väska själv där : )
Kanon snygg, och lämpligt stor, mycket fack osv. Helt perfekt! Sen var den ju naturligtvis grön, vilket jag är väldigt svag för. Anton hittade sig en kostym till examen, svart kostym med lila skjorta och skit snygg slips. Jag fick välja skjortan, och han verkade gilla den : ) Kanske får välja kläder åt honom fler gånger ; ) Han kommer att bli kanon snygg på avslutningen. Det blir lite besvärligt det där med examen. Både Basses bror och min bror går ut samma dag. Vilket kommer att resultera till att jag åker till Dorotea och Basse blir kvar i Åsele.Var in på en affär där jag hittade ett par hörlurar, skrattade lite när jag såg dom.. Var tvungen att ta ett kort. Tänkte försöka mig på att lägga in dom, så ni får se.


    

Antons kostym, Min dataväska, och hörlurarna jag skrattade åt..




Jag måste bara säga att jag har det helt enkelt bäst. Jag har en underbar familj, underbara vänner (trots att dom bor långt bort), och jag har världens underbaraste pojkvän. Han gör min dag till något bättre. Han finns alltid för mig. Ställer upp i vått och torrt. Han är min bästa vän, finns ingen som honom! Jag skulle inte kunna tänka mig att vara utan honom. Otroligt värdefull för mig! Thomas, jag älskar dig!









Jag måste även passa på att lägga upp några låtar som det lyssnas flitigt på.


Öris och Ågren - Tji mitt namn






Mando Diao - Gloria






Erik Hassle - Hurtful






Sen slutligen.. En bild på världens sötaste, charmigaste Noah!






Nu ska jag fortsätta med det jag planerat idag.. tvätten!



Tjarå! / STG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0