Ensam hemma 1

2009-05-27 - 21:34:44
Första dagen/kvällen jag är ensam hemma sen jag flyttade ihop med gubben. Känns lite små tråkigt, ingen att prata med och ingen att se på tv med. MEN, jag klarar mig. Saknar naturligtvis gubben, men i morgon ska jag fara för att hämta hem honom från Lycksele. Efter att han gjort bort halkbanan : )

Idag efter jag hade slutat åkte jag ner till Familjen Lövgren/Lindmark. Hade en planerad lunch dejt med Eva och drängen. Vi åkte upp på byn och käkade och snackade en massa skit. Jag måste säga att jag saknar dom stunderna, snacka skit, dricka vin för att bli fin, och vika mig i skratt : ) Fick snusa på drängen en hel del också, tror jag måste åka dit oftare så jag får "suga in ungdomen" då jag börjat få åldersnoja : P Eva såg till att jag fick byta blöja på skrutten, och jag tror nästan att Eva kände att jag höll på att ta honom ifrån henne : P Haha, kan bara inte låta bli bäbisar när jag är i närheten av dom. Samma sak med Noah, han hade jag kunnat ta med mig hem från Sollefteå. Bara att erkänna, bäbisar är underbara! : )

Regnat heeeela dagen, men nu ser jag den blå skyn igen. Men jag tror inte att blåsten ger med sig?




Nääe vet ni vad, jag har ingenting mer att tillägga.




Bil sökande
Frisyr sökande
Informations letande
Nyfikenhet och längtan




Thomas, jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Sambon

Och jag dig gumman =) Kunde inte få bättre läsning en torsdagsmorgon i Lycksele =)

2009-05-28 @ 06:28:33
URL: http://baseyoo.blogg.se/
Postat av: Eva

Haha. Nej då, jag är van att andra tar mitt barn;) Så du få komma och syt när du vill. Dessutom är det bara bra för Adrian att bli hållen av andra.. Så han vänjer sig med andra människor också istället för att bara vara med mamma:)

2009-05-28 @ 14:21:46
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0