Ensam tid = Tankegång!

2009-09-08 - 21:51:56
Kan ni fatta hur allt har förändrats? Jag satt och tittade på bilder och mindes tillbakapå allt roligt man gjort. Det låter som att det var hundra år sedan. Men när Mattias gick bort för 5 år sedan, så gled alla ifrån varandra. Jag vet inte vad som hände, han var en "bindande länk". Många, eller egentligen alla, har förändrats. Flyttar härifrån, bildar familj, skaffar hus, hälsar inte ens på sina gamla vänner. Helt otroligt! Jag blir arg bara jag tänker på det.

Saknar klassen i vilhelmina också. Pratade med Leksand ikväll, och vi båda tyckte att det skulle bli klassfest snart. Vad tycker ni andra om det? Jag skulle iaf tycka att det var skit skoj om vi kunde träffas allihopa igen och göra narr av varann precis som vi gjorde innan vi tog studenten. För INGEN annan klass kunde göra narr av varandra på samma sätt som vi gjorde, men alltid med glimten i ögat. Herre gud, nu blir jag nästan lite nostalgisk och gråtfärdig. Ibland önskar jag att man kunde backa tillbaka tiden och leva om det hur många gånger som helst!



Mattias är otroligt saknad, han fattas verkligen!



Thomas, jag älskar dig med varenda liten millimeter av kroppen! ♥



Nu ska jag rasta vovven en sista gång ikväll, sen blir det sängen för hela slanten.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0