Gull unge!

2009-09-27 - 17:41:11
Jag kan inte förstå hur folk har energi och idéerna till att skriva blogg dagligen? Dom kanske har otroligt innehållsrikt liv, eller kanske bara en massa strunt att skriva ner?
Igår var vi till Dorotea, hade riktigt kul :)
Orkar dock inte skriva nåt speciellt om det. Ni som var ut vet väl vad som hände? :)


Kollade igenom telefon, tömde den på bilder.. så jag tänkte dela med mig av några bilder.
Förresten så sitter jag här och slöar medans gubben står i köket och fin styckar älgkött. KANON!


Enjoy..







Och så en bild på några väldigt betydelsefulla människor i mitt liv..





Och jordens sötaste Adrian (därav rubriken)





Ni får ursäkta kvalitén, blir inge toppen bilder med en 2MP kamera på telefon :P




Sen avslutar jag med en bild på smörgås tårtan jag smällde till och gjorde för ett par veckor sen.





Helt osammanhängande bilder, en del helt onödiga.. Men det är väl bättre än ingenting alls? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0