Hund bortskänkes!

2009-09-17 - 21:30:25
Nu ska jag berätta dagens sanning. Det kommer att låta som en dålig klyscha. Idag åkte jag och gubben upp på skolan, var borta i max 30 minuter. Jag var tvungen att prata med min lärare lite. Kommer hem glad i hågen.. och vad möts jag av?! MIN D&G VÄSKA, UPPÄTEN PÅ GOLVET! Hund satan hade tuggat i sig min väska, och allt innehåll i den. En betnovat salva, tuggummi, 2 paket ciggaretter och hela innertyget.. HERRE GUD! Hon får mat som hon ska, jag går ut och går med henne i skogen flera gånger om dagen, håller rent omkring henne, ser till att hon har nytt vatten i skålen hela tiden. OCH VA FAN FÅR MAN FÖR DET?! - Jo det ska jag berätta.. EN HALV UPPÄTEN VÄSKA!
Behöver jag berätta att Lisa Eriksson vart måttligt förbannad?! "#¤%&/()


Och till råga på allt, så vart man gräsänka igen. Inte vad jag ville! Men på söndag kväll/natt kommer mamma hem efter 2 välförtjänta veckor i Grekland :) Hon kollade efter en väska där åt mig, men alla skinn väskor kostade över 1000 kr, och det har jag INTE råd med. Påtal om pengar, måste flytta över pengar åt mor så hon kan betala det vi beställt med henne på TaxFree. Jag beställde iofs bara en parfym, men gubben smällde till med 5 flaskor whiskey :P Det vart ju en aning dyrare än min parfym för 219 kr ;)


I morgon ska jag ta med mig mina bröder, Hampus och Markus, för att fixa pappas present. Det är inte länge nu tills far fyller halv 100. Då blir det parteeeej! :)

Nej, nu måste jag ställa i ordning lite inför i morgon, och ta ut hund h-vete en sväng innan säng dags.
Godnatt världen, sooooov gott!




Thomas, du är mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hundar kan dom. Jag har en vid namn Krut-Rut som under sitt halv år som hund ätit upp både telefon å kamera samt gnagt på min telefon, åsså ett gäng laddare förstoss. Man blir galen. Men hej när ska vi ses?

2009-09-17 @ 22:52:37
URL: http://www.fridasracingteam.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0