Kärlek vid första ögonkastet.

2009-09-09 - 18:33:14
När jag slutade jobbet idag, så var kärleken min här! :) Snacka om kärlek vid första ögonkastet.
Han är ju för gullig, åker hit från Åsele för att få träffa mig några timmar. Han har nyss åkt, och det känns genast tomt igen. Han betyder så otroligt mycket för mig, finns inte ord som kan förklara.

Jobbade som sagt till 16, åkte upp på MB och kollade på lite kläder med gubben, Eva och Adrian :)
Tänkte kasta mig in i duschen nu, sen fara ner till Eva och kolla på Idol ikväll. Är ju så tråkigt att vara hemma ensam, så jag söker allt sällskap jag kan få :P



Måste tacka Therese för blogg designen! Tusen tusen tack! :)




peace out!

Kommentarer
Postat av: Flingas mamma

tjuvgick in på din och ändrade lite :P ser det bättre ut?

2009-09-09 @ 19:28:50
URL: http://theresenorlin.blogg.se/
Postat av: Eva

Du och dina orkidéer..

2009-09-10 @ 00:35:34
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0