Lisa är fjuk!

2009-09-15 - 08:48:18
Har nog aldrig känt mig så fräsch som jag gör idag.. Snorig, svettig, tröghosta, orakade ben, oplockade ögonbryn och flottigt hår. Kan man bli mer attraktiv än så? Fördelen med att vara sjuk är att man får ligga i sängen heeeela dagen utan dåligt samvete, och titta på Vakna! med The Voice. Brukar inte vara vaken den här tiden på morgon i vanliga fall, men gubben åkte till Åsele vid 7, och bror gick på skolan ca 40 minuter senare. Kunde helt enkelt inte somna om.


Men hörrni, kan ni förstå. Patrick Swayze är nu ett minne blott. Dirty Dancing hetingen är inte längre med oss. Gissa om skrutt nere i Uppsala lär bli förkrossad, när nyheten kommer fram till henne. Hon var ju kär i honom, i smyg. Men han var ju fruktansvärt sjuk, full med cancer, om jag inte minns helt fel. Och då måste jag säga, han har kämpat bra.



Då                                                       Nu


En skrämmande förändring.





Kommentarer
Postat av: Moa

Mitt liv är över :(

2009-09-15 @ 11:24:49
Postat av: Moa

Mitt liv är så över :(

2009-09-15 @ 11:25:52
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

krya på dig! är också riktigt risig idag. kram

2009-09-15 @ 20:27:02
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Eva

Ja, legenden är död.. herregud. Det är sorgligt!

2009-09-15 @ 21:54:40
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0