Mörkerseende = Icke mörkrädd!

2009-09-07 - 00:37:29
Jag skulle ljuga om jag sa att jag INTE ogillar mörker. Men varför gör man det? Finns ju inget annat i mökret, än vad det gör när det är ljust? Kan dra ett exempel. Tycker inte alls det är skrämmande att gå i skogen på dagen, men i förrgår kväll skulle jag ut med jycken. Och jag vågade fan inte gå längre än dit ljuset räckte. Det är ju bra löjligt egentligen. Jag menar, det finns ju inget annat än träd, buskar, löv, mossa och sten.. precis samma saker som det gör ett par timmar innan, medans det fortfarande är ljust.
Nu säger jag inte att det är FEL att vara mörkrädd, för det är det absolut inte. Jag själv är inte rädd för mörker, men jag ogillar det skarpt. Om man ändå hade haft mörkerseende, då hade man inte behövt vara rädd. Eller hur?


Sitter och tittar på en massa Orkidéer. Det är en otroligt vacker blomma! Har så mycket planer gällande den blomman, men det är ingenting jag tänker dela med mig av nu ; )
Så ni får fortsätta fundera på det ett tag. Men å andra sidan är ni nog inte speciellt intresserade eller nyfikna heller.



Är i STORT behov av hjälp för att fixa en blogg design. För själv är jag totalt värdelös gällande det.
Jag vet hur man startar upp datorn, hur man går in på olika sidor på internet, och hur man stänger av datorn också naturligtvis.. men mycket mer än så är det inte. Så.. HJÄLP SÖKES!


Nej nu tänker jag avrunda, måste sova så jag är pigg nog att ha en dejt med Eva och Adrian i morgon : )



Godnatt världen. Over and Out!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0