Gnället från h-vete.

2010-01-18 - 13:31:13
Idag är en helt värdelös dag.. Känner ingen som helst glädje alls. Ångest över flytten, vill verkligen inte flytta härifrån. Men jag vet att det är det bästa, vi har inte råd med annat. Kommer att spara massor på att slippa köra bil varje dag. Jag hatar att packa, och att packa upp är ju 10000 gånger värre. Fy fan, vi är inte ens 100% klar med den här lägenheten.

Jag kan verkligen inte sätta ord på vilken helvetisk dag jag tycker att det här är.
Waaaay to många tankar.



Önska jag fick sätta mig ner och prata med Ida några timmar, DET är vad jag behöver. Men hon bor alldeles för långt bort för att bara åka dit och surra sen hem igen..
Skulle behöva prata av mig gällande så mycket, men med vem?





Gnället från helvete är här.. Lisa Eriksson!





IDA, JAG SAKNAR DIG SÅ IN I HELVETE!












Screw this! Jag orkar inte!

Kommentarer
Postat av: Ida

Men med mig!! Klart att vi kan prata gumman det vet du! Jag behöver dig minst lika mkt!! Vore helt klart bättre att bara kunna kila över en sväng, men du vet att du alltid får ringa om du vill. Jag är dock asdålig på det och måste skärpa mig. För jag saknar dig naaaa jävulskt jag med!

2010-01-27 @ 21:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0